Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Dec 11, 2006

Sergio Zhyman

Yegin ki adını eşitmisiniz Sergionun.
Adının yanında her yerde "Coca-Colanın Efsanevi Marketing Direktoru" yazılır. Efsanevi deyilmesinin esas sebebi de Coca-Cola ile çox böyük uğurlara imza atmasıdır. Bunun başında "Always Coca-Cola", Sprite-ın bazrda mövqeyinin deyişdirilmesi ve New Coke hekayeleri gelir. Men bunlar haqqında geniş yazmayacam. Yazı çox uzun olanda oxumağa hövselesi çatmayanlar çox olur.
Bu gün esasen New Coke haqqında yazacam. Pepsinin dadının insanlar terefinden daha çox beyenilmesinden sonra Coca-Cola ve mehz Sergio dadı daha şekerli olan New Coke'u bazara sürmeyi qerarlaşdırıb. Ye'ni, bilinen Coca-Colanın dadını deyişdirib ve şirinleşdirib ki, millet Pepsiye qaçmasın. Cemi 3 ay sonra tekrar Classice Coke bazara sürülüb. Sebeb?? İnsanların New Coke'u beyenmemesi. Yaxşı nece olur ki, Pepsinin daha şirin olan dadını beyenirler ancaq Coca-Colanın yox? Bax burda "Marketing" işe başlayır. Pepsi enerjik, canli, yenilikci bir imaja sahibdir. Coca-Colanın ise daha adet enenelere sadiq, daha milli, daha agırbaşlı bir imajı vardır. Coca-Cola müşterisinin onu içmesinin tek sebebi dadı deyil. Müşteri ile Coke arasında bir bağ emele gelib. Artıq bu bir imaj meselesidir. ABŞda insanların 70%-i(texmenen) Coca-Colanı Pepsden üstün tutur. Ancaq, iki ferqli bardaqda colalar müşteriye teqdim eilende bu %70-in çox böyük eksreiyyeti dadları seçe bilmir. men özüm de ayrı bardaqda verilse seçe bilmerem. Bizim universitetde "100% dadı ayıra bilerem" deyen bir nefer de testde ayıra bilmedi. Ancaq, markete girende Pepsi almıram, Kafede oturanda Coca-Cola isteyirem (Anacaq Coca-Cola olmayanda Pepsi içirem), avtomat maşınlardan qepik atıb Coke çıxardıram Pepsi deyil...
Neyse, mesele yene uzandı. Müşterilerin boyük etirazları neticesinde cemi üç ay sonra Classic Coke bazar çıxardılır ve çox yüksek satışlar elde edir. Sergioya göre New Coke Classic Coke-un uğurunun en böyük sebebi idi. Ona göre New Coke insanlara Coca-Colanın dadını ne qeder çox sevdiklerini göstermişdi. Müşteriler Coca-Cola üçün darıxmışdılar.
Sergio Zhyman efsanevi olmaya biler. Ancaq, ders çıxardılması gereken en esas ceheti ettiklerini, sehvlerini, ugurlarını mütleq analiz etmesi ve eger sehv qerar veribse tez düzeltmeye çalışmasıdır. Marketing hekaye deyil yazıb insanların oxumasını gözleyesen, Marketing elmdir;analiz, isbat, araşdırma teleb eden elm! New Coke böyük bir sehv idi, ama Sergio sehvin üstünü Classik Coke uğuru ile örtdü!

3 comments:

rsh said...

Bu yazını hələ indi görmüşəm. Maraqlıydı.

Rüstəm Məmmədov said...

Bu yazı ilk qələm tutan vaxtlarımın yazısıdr:)) Sən ki, bunu belə xatırlatdın, sənə əslində bir yekə çox sağol düşür Makla.

Zarafat bir yana, bir-iki düzəliş də etsəm, əməlli başlı yazıdır ha:)

sfxporn said...



Kız kıza dudaktan şehvetli öpüşmelerinin ardı arkası lezbiyen porno sayesinde hiç kesilmeden, şifresiz izleme şansını sunuyor.