Hergün belke de minlerle ve ya milyonlarla “marketing” görürük etrafımızda. Elimizde, cibimizde, evimizde........Nokia telefonu gulağımızda, Mercedesin açarları cibimizde, Guccinin gözlükleri gözümüzde....Bunlar hamısı marketingin mehsullarıdır.
Marketing, bir deyişim prosesidir. Ehtiyacın Teyin Olunması ile başlayan ve Ehtiyacın Temin Olunması ile biten bir deyişim prosesi. Bu en sade şekliyle marketingin terifidir.
Marketing Deyer Yaratmaqdır. Marketingin en esas funksiyası ise bir deyer yaratmaq ve o deyeri müşterilere sunmaqdır. Nokianın bize verdiyi sadece olaraq bir başqası ile danışmaq üçün istehsal elediyi alet veya eşya deyil. Nokia- “Connecting People”—Bax bunun üçün bir Nokialara pul ödeyirik. Deyer insanların bir birine sevgisini veya ehtiyacını ötürmesini sağlama imkanıdır. Nokia 8800 ise bir prestijdir. Yeni ferqli ehtiyacın veya isteyin qarşılanması ve o insana özünü ifade imkanı vermesidir. Sony-“İts SONY”- Sonynin mehsullarına benzeyen o qeder mehsul var ki bazarda. Amma, bir çox insanın TV almaq isteyende ağlına gelen ilk marka SONYdir (Maddi imkanları buna imkan verirse eger). Niye? Çünkü, SONY bir etibar, güven teqdim edir müşterilerine. Bu Sonydir deyir. Al ve emin ol ki bu TV ile King Kong filminde Kongun gözündeki eşqi göre bileceksen. King Kong 6 çekilse eger onu da göre bileceksen!
Nehayet Marketing, Mercedesden xoşlanmayan insanların var olduğunu ortaya çıxarib AUDİ ve Lexusun istehsal olunmasıdır ! Yeni, bir prosesdir. Senin, menim ve milyonların ehtiyacını öyrenen ve ehtiyacımızı temin etmek üçün hansı yolların izlenmesi gerektiyini gösteren ve öyrenen bir prosesdir.
Dec 4, 2006
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
AXTAR
Öyrəndiklərimi paylaşa bildiyim heç kim yox idi ətrafımda. Nə divarlara danışa bimirdim, nə divanlara. Sonra birgün yazmağı öyrəndim, qaralamağı daha doğrusu. İlk dəfə yazıb, ürəyimi boşaldanda isə AZƏRBAYCANIN İLK MARKETING BLOGU çıxdı ortaya.
Bütün hüquqları R.Məmmədov-a məxsusdur. 2008
No comments:
Post a Comment