Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Dec 7, 2006

Sade Dilde Marketing

İnsanların yaradıldığı günden etibaren marketing fealiyyetleri başlamışdır. Sade mentiqle-uşağın ağlamasının sebebi acması ve ya ağrımasıdır. Bir simvol veya signalla ac olduğunu anasına bildirir ve ehtiyacı temin olunur. Meseleye marketing nöqtey-i nezerinden baxanda, tüketicinin ehtiyacının olduğunu görmek, onun ehtiyacını temin edecek mehsulu istehsal etmek ve ona “bax mende senin istediyin mehsul var” demekdir.
Marketing her insana göre ferqli şekilde anlatıla biler. Meselen, birine göre Marketing paltaryuyan maşına benzer bir hadisedir. İçerisinde girmizi mavi cins, girmizi köynek, sarı T-shirt yuyulan maşının içerisinde baxanda ya qırmızını, ya sarını yada mavini en önde görme ehtimalın var. Ye’ni, Marketingin 4 elementi (Product, Price, Place, Promotion)-Mehsul, Qiymet, Bazar ve Yönlendirme fealiyyetlerinin hansının hansı dövürde qabarıg olmasından asılı olmayaraq proses bir sistem içerisinde, “Marketing Fealiyyetleri” sistemi içerisinde dövr edir.

Marketing düşünmedir, fikir fırtınasıdır, insanlarla elaqedir, müşterini anlama, onu sevmekdir. Böyük markaların müşteriye sunduğu bir düşüncedir, bir deyerdir. Mercedes insanlara sadece komfort teqdim etmir, ne de gözel dizayn. Mercedes insanlara bir prestij, bir gösteriş, cemiyyetde mövqe gösterir. Rolex de onun kimi. Toshibanın bize sattığı açılıb bağlanan, diz üstünde duran, hara getsek yanımızda apardığımız bir komputer deyil. Toshibanın bize sattığı fikirdir, düşüncedir. Toshiba alan men, onun mene sağladığı rahatlığı, vaxt itkisinin qarşısını almasını düşünürem. Pepsi. Coca-Colanın en büyük reqibi. Pepsinin sattığı dadlı qara su deyil. Pepsinin sattığı gençlik hissi, enerjili olduğunu gösterme, aktif heyat terzinin simvoludur.

No comments: