Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Sep 1, 2009

Bloguma Xoş Gəlmisiniz :)

Bloguma Xoş Gəlmisiniz” deyib yalandan gülümsəmə ilə əlbəttə heç kim ikinci dəfə mənim bloguma gələsi deyil. Gərək gələn adam ürəyinə yatan və ağlına batan yazı görsün ki, ikinci səfər blogu ziyarət etsin. Ama, əlbəttə blogda smaylik rolunu oynayan şərtləri də yerinə yetirmək lazımdır.

Necə ki, bloga bir dəfə gələn ikinci səfər gəlməsi üçün “yaxşı” yazı axtarır, sizin xidmətinizdən yararlanan müştəri də “yaxşı” xidmət görməsə ikinci səfər gəlməz. Ancaq, 2-ci səfər kifayətdir mi? Deyil! Çünki məqsəd müştərini həmişə əldə saxlamaqdır. Müştərini həmişə əldə saxlamaq ünüç isə nə tək gülümsəmək, nə tək keyfiyyətli xidmət göstərmək, nə də tək hədiyyə və ya mükafat vermək kifayət etmir. Onun üçün sadalananların hamısı və daha çoxu lazımdır. Ancaq sıra ilə;

1. Keyfiyyətli xidmət və Məntiqli Qiymət: “Münasib qiymət” ilə “Məntiqli qiymət”in fərqi birinin ucuzluğu və hətta ucuz iş qarşılığında aşağı keyfiyyəti, digərinin isə görülən işin haqqını əks etdirməsidir. Müştərini daim əldə saxlamaq üçün birinci və ən əsas şərt ona gözlədiyi səviyyədən azca da olsa yuxarı xidmət göstərməkdir. Bu elə olmalıdır ki, rəqiblərə nisbətdə daha yaxşı olsun və bir addım öndə olasan. Əgər bir addım səni bazarda istədiyin səviyyədə saxlayırsa, onda 2 addım irəlidə durmağın mənası yoxdur. Onu da vaxtı gələndə edərsən. Nə qədər gülümsəyirsən gülümsə, əgər sistem yoxdursa, əgər keyfiyyət yoxdursa, əgər müştərinin sənin xidmətindən sonra şübhələri qalır və ya verdiyi pula heyfsilənirsə deməli müştərin daimi olmayacaq.

2. İkinci sırada davranış və nəzakət gəlir. Bu biraz bizdə hələ də formalaşmayan mədəniyyətdir. Müştəriyə səmimi davranmaq hələ də görsənmir, müştərini dinləmək görsənmir,müştərini sevmək görsənmir, özünü onun yerinə qoymaq görsənmir. Nəzakətlə danışmaq, günü axırında yorğun da olsa müştəriyə xoş səslə cavab vermək hələ də görsənmir. Ancaq, inanın bu vacib şərtdir. Mən bilirəm ki, bu təlimlərə tam həll oluna bilən problem deyil. Bunun üçün doğurdan müştərini dərk edən işçilər, yoldaşlar ən əsas şərtdir. Müştərini dərk lazımdır.

3. Düzgün kommunikasiya piramidamızı tamamlayan üçüncü pillədir. Müştəri ilə hər növ kommunikasiya yaratmaq lazımdır. Keçən dəfə bir yerdə avtomobil sektorundakılar üçün “arada bacarıqlı ustalarınıza imkan yaradın ki, onlar müştərilər ilə söhbət etsinlər” deyilirdi. Bu da kommunikasiyadır. Əsas olan odur ki, müştəri də sizinlə gir-çıx halında olsun və onu həmişə əlaqədə saxlayasınız.

4. Mükfatlandırın ki, sevinsin. Müştərinin daim sizdən yararlanması üçün axırıncı mərhələ onu mükafatlandırmaqdır. Gözləmədiyi anda və ya gözlədiyi anda sistemli olaraq, onu sevindirmək lazımdır. Mən öz təcrübəmdən bilirəm ki, hətta balaca bir promo material da müştərini o qədər sevindiri ki. Mükafatlandırın, sistemli mükafatlandırma tətbiq edin.

İndi soruşan lazımdır “sən özün bunu edirsən mi?”. Bəli, biz artıq başlamışıq. Piramidanı tamamlayacağıq. Ancaq, hələ gediləsi çox yolumuz da var əlbəttə. Biz rəqiblərimizdən 4-5 addım irəlidəyik.

2 comments:

rsh said...

Faydalı yazı idi. Sağol.

Rüstəm Məmmədov said...

Dəyməz..İnşallah faydalı olar.