Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Apr 5, 2008

Second Hand Marketing (Manager)

Bu Second Hand işi aləmi alib başına gedir. First hand-lərin satışına da çox ciddi təsiri var bir çox sektorda. Bakıda “MEMİ” var idi sehv etmirəmsə, başqa bir dənə də var idi ama adı yadımdan çıxıb. Nə qədər fikirləşdim tapa bilmədim. Nəysə..Məqsədim odur deyim ki, başqasının geyindiyi paltarı alıb geyinmək də real olan hadisədir. Bu sırf maddi səbəblərə bağlı deyil. Çünki, həmin qiymətə Çin malı da olsa təzə nəsə almaq olar. Hətta Türk malı da tapmaq olur. Biraz yeni forma, biraz bazarda olmayana qaçma, biraz da keyfiyyət məsələləri var işin içində. Avtomobil bazarı lap dəhşətdi bu cəhətdən. Müştəri avtomobil almamışdan əvvəl neçəyə satacağını fikirləşir və hətta oturub hesablayır. Düz də edir.

Hər şeydə bir Seconda Hand var. Bu Marketing deyilən əllamədə niyə olmasın ki? Onda da var. Dünya nümunələri ilə doludur. Hətta o səviyyəyə çatıb ki, bəziləri təzə heç nə tapa bilmir. Reklamlara baxırsan hamısı bir birinin eynisi, fikir kimdənsə çıxıb (təzə fikir) o həmin fikri real hadisəyə çevirib, arxasından da biri çıxıb onun etdiyini kopyalayıb. Olmadı işlənmiş fikir? Oldu!

Biri köynəyin yaxasında iplərin üçbucaq şəkilli birləşməsini fikirləşib, istehsal edib pul qazanıb. Başqası da eynisini edir və pul qazanır, az qazansa da, qazanır. Bu da oldu işlənmiş, çünki işlənib əvvəlcə.

Amma, hər şeyin işlənmişini istifadə etmək də olmur ki. Nə də hər şeyin işlənmişi avtomobillər kimi təzəsindan daha çox pul qazandırmır (Avtomobil dilerlərində dünyada ortalama təzə avtomobildə mənfəət 2-3%, işlənmiılərdə isə 12-13% olaraq hesablanır). Mənim çox yaxın türk dostum var (Əslində zır kürtdür). Bir dəfə soruşdum “Salfetkan var?”, dedi “Həə, az kullanılmış biri var”....

Marketologların da Second Hand-i var görəsən? Var! Bir marketolog bir şirkətdə çürüyür, özü də çürüyür, fikirləri də çürüyür. Sonra bir gün, “bu adamın təcrübəsi çoxdur” deyib çağırırlar başqa işə. Fikri işlənməmiş olan marketoloq da təcrübəsi yoxdur deyə qalır kənarda. İnsan nə maşın deyil, nə də salfetka. Bu adam, gəldiyi şirkətin bütün yaxşı cəhətlərini yığmış olsa da, orada pis nələrisə də yığıb. Gəlir başlayır o şirkətdə nələr edibsə hamısını burada da etməyə, işlənmiş fikirlər, işlənmiş addımlar. Bu qədər yazmağımın mənası bu təcrübə deyilən şeyin niyə bu qədər hər vəzifə üçün şişirdilməsidir. Eləbil Qarabağda döyüşə başlayacaqlar, baş komandanlıq da müharibələr görmüş əskər olmalıdır.

Second Hand marketing manager yaxşıdır yoxsa brand new? Baxır nə qədər işlənməyinə.....

7 comments:

Vüsal Qəmbərov said...

Rüstem yene üreyin dolub deyesen :) Sende yaxşıdı e üreyin dolanda yazı şeklinde önümüze çıxır.

Second Hand corab, üzqırxan ve diş fırçası... Heç kime meslehet görmürem :)

Rüstem indi bele çıxır ki men First Hand marketoloqam. Hetta Brand New :)))

Aygün İslamzadə said...

Rustem, yazidan xoshum geldi. Heqiqi bu ureyinin dolmasi eladir.. Emosiyalarini yazida gormek xosh olur. Hetta senin yazilarini teze teze oxuyanda da sirf bu emosiyalar diqqetimi chekmishdi.
Meseleye geldikde ise men bunu choxdan dushunurem. BUnun ise bir yolu var.Bilmirem yadima gelir, ya gelmir. Birinci defe menden hansi sektorda ishlemek istediyimi sorushanda dedim ki, her sektorda bir iki il. Sene deyesen qeribe gelmishdi. Amma men normalda second hand olmasin deye ishin daha da maraq getirmesi adina bele dushunurem, her sektorda maksimum iki il. Chunki ish rutin hereketlerin tekrari deyil, daima oyredici olmalidir, muellim rolu oynamalidir.
Mesele ise chox aktualdir...choxx..:))))

Afulya76 said...

Mence, second hand olmamagin 1-ce yolu var: O da tecrube dedikde, ishlemek praktikasini deyil, ishden ve veziyyetlerden bash chixarmaq bacariq ve biliyine yiyelenmeyi nezerde tutmaqdir. Etmediyin yenilikleri tetbiq elemek ve s. Umumi bacariqlari olan adam eyni ishde amma muxtelif sahelerde chalisha biler. Yaxshi GM uchun ferqi yoxdur, tikintini idare edir, yoxsa hansisa sud fabrikini. Eger onun qabiliyyeti varsa. Ya da yaxshi PR manager uchun... Sadece olaraq, insanlara ishlemeye imkan vermek ve oz fikirlerinin formalashdirilmasina ve reallashdirilmasina sherait yaratmaq lazimdir. Bizde ise, maalesef :(

Rüstəm Məmmədov said...

Bu məsələ doğurdan ürəyimdən keçdi yazdım. Nə məntiqi var, nə məğzi...

Aygünün fərqli sektorlarda işləmək fikri yaxşı görsənə bilər, ancaq adamına görə dəyişir. Məsələn mən hələlik avtomobil sektorundan başqa sektor fikirləşmirəm, sadəcə marka və klass dəyişdirmək istəyirəm...Olacam 4-cü əl marketolog belə getsə:)Əgər kimsə (Məsəlıən Aygün buna inanır və mən də inanıram) inanırsa ki, hər sektorda uğur qazana bilər. Ona ancaq uğurlar və əhsən demək olar..Bu mənə aid deyil..

""Sadece olaraq, insanlara ishlemeye imkan vermek ve oz fikirlerinin formalashdirilmasina ve reallashdirilmasina sherait yaratmaq lazimdir. Bizde ise, maalesef :("" Afət bu fikirlə yüz faiz razıyam....

Vüsal sən təp-təzəsən...:)) (Bizimkilər avtomobil aldıqdan sonra bütün hər tərəfin salafanı yavaş yavaş sökülsə də güzgü üstlərini sökmürlər ki, təzə olduğu bilinsin:)

Anonymous said...

Sevgili Rüstem,

Pazarlamanın hemen her dalı taklit çalışmalarla dolup taşarken, gerçek başarılar hep farklılaşan (tabii ki mantıklı farklılaşan) firmalar tarafından elde edilmiştir.

Bu bağlamda bakınca çok daha büyük bir problemin varlığına şahit oluruz: Gerçek bu kadar berrakken, firmalar neden gerçeğn izinden ayrılır?

Kısaca cevap aramaya çalışalım.

(1) Kurumsal Korku:
Cepteki para belli, hacimler belli, rakipler ve yaptıkları ve pazar lideri de belli. O zaman biz çıkıp farklılaşalım derken pespaye olmayalım, elde avuçta ne varsa bir fantazinin peşinde çarçur etmeyelim düşüncesi.

(2) Kişisel Korku:
Pazarlamanın pazarlığı olmaz, bir iş yaparsın, sonucu bazen beklenenden çok iyi, genelde de beklenenden vasat çıkar. Ancak eğer sonuç verdiği kanıtlanmış bir iş yaparsan ve başarısız olsan bile, en azından üst yönetime dersin ki: "Kardeşim biz en iyi yolu seçtik." Dolayısıyla sorumluluktan kaçarsın. Patronlar da zaten en iyi yol liderin yürüdüğü yoldur dediği için, kendi paçanı kurtarıverirsin.

(3) Vizyonsuzluk:
Bir lider yenilmez gözükebilir, bir lider kızdırılmaması gereken gözükebilir, o lider erkek aslan gibi olabilir. Ve bu bakış açısı lideri mücadele edilemez kılar. Ancak lider yenilebilir. Hemen her sektörde liderler perişan edilmiştir. Ancak liderin gölgesinden korkan firmalar, onu yenerek lider olmak için değil, geçinecek kadar para kazanmaya oynarlar. Yani bir asalak gibi liderin yemeğinden kemirirler.

(4) Bakış Açısı Değişimi:
Bir insan ne kadar çok şeye sahipse, kaybedecekleri de o kadar çok olur. Daha fazlasına sahip olmanın yerini, eldekileri kaybetmeme dürtüsü alınca; saldırganlık savunmaya, yenilikçilik taklitçiliğe dönüşür. Mücadelenin adı; liderle kafa kafaya çarpışmak değil de, onun o hantal yağlı vücudundan kendisine çaktırmadan bir kaç ağız dolusu lokma koparmak olur.

İşte o zaman da 2. el pazarlama olur. Peki bu işler nasıl düzelir; düzelmez. Bir firma çıkar, o firmanın vizyon sahibi ve cesur bir yönetimi olur, 0 km pazarlama yapar, lideri perişan eder, diğerleri de onu takip etmeye başlar.

Yani her ne olursa olsun, 2. el yine revaçta kalır.

Saygılar...

Rüstəm Məmmədov said...

Kesinlikle katılıyorum...

Mevcut durumda en çok gürünen de bilinen yollarla gidib başını derde sokmamak ve kendisini zaten herkes böyle yapıyor bunun yolu da budur, milletten akıllı mı olduk şimdi mantığıdır. Şuan şahsen benim en çok karşılaştığım engel budur ve bunu canımı çok sıkıyor...

Yorumlarına göre sağol abi...Ben de çok meşgüldür, bloga falan artık hiç bakmıyordur herhalde diye düşünüyordum..

Saygılarımla,

Anonymous said...

Əla.
Çox sağol.