Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Sep 3, 2007

"Cinbala"nın az qalsın 3 yaşı tamam olur......

"Cinbala"nın az qalsın 3 yaşı tamam olur, bizimkilər hələ indi oyanıb. Kobud və qisa məzmun budur.

Bakcell yay kampaniyaları haqqında əvvəl yazı yayınlamışdım. Mən reklamın məzmunu və yaradıcılığı ilə əlaqədar şərh yazmışdım, amma heç ağlıma da gəlməmişdi ki, uzun müddətdir yayınlanan reklam Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə zidd olsun. İnsan fikirləşir ki, yəqin zidd olsa əlaqədar rəsmilər indi lazımi tədbir görmüş olardı. Hardan biləsən ki, Milli Televiziya və Radio Şurası yatıb yatıb yayın bətməsinə 20 gün qalmış səs küy salmağa başlayacaq. MTRŞ ilə eyni zamanda "bu fikri dəstəkləyən" Azərbaycan Reklamçılar İttifaqı da öz etirazını bildirib. Biraz da gözləyəydiniz !

Hər bir ölkənin öz qanunları və bu qanunların tətbiqinə nəzarət edən və ya bunlardan məsul olan orqanları var. Reklam haqqında qanun da var. Milli Məclisimiz təsdiq edib. Qanun qəbul olunubsa təkrar dəyişdiriləcəyi günə qədər qeydsiz şərtsiz tətbiq olunmalıdır. Qanun pozuntusunun birinci səbəbkarı Bakcell "Cinbala" reklamını çəkən agentlikdir və məsuldur. Digər tərəfdən TV kanalları yayınlarına nəzarət edən MTRŞ pozuntunun əslində dolayısı ilə məsuliyyətini daşımalıdır. "Daşımalıdır" deyirəm, çünkü bu "ölüm hadisəsinin üstünü bilərək 3 il gec açmaq" deməkdir. Yəni məsuliyyət var!

"Bakcell özü də bu reklamın başqa reklamla dəyişdirilməsində maraqlı olmalıdır" deyib MTRŞ sədri Nuşirəvan Məhərrəmli. Bu sözlərin müəllifi bilməlidir ki, haqqında danışdığı məsələ Azərbaycan Respublikası qanununun pozuntusudur, yəni bunun haqqında tədbir görülməsi "istəyə" görə dəyişməməlidir. Bakcell dəyişdirmək istəməsə necə olacaq?

Məsələ uşaq hüquqları çərçivəsində müzakirə olunub. Mən sadəcə olaraq onu başa düşə bilmədim ki, əgər bu Azərbaycan Respublikası daxili qanunlarına ziddirsə, bunu Uşaq Hüquqları Konvesiyası ilə izah etməyə çalışmağın məntiqi və manası nədir?

Əslində burada heçbir uşaq hüququnun pozuntusundan sçhbət getməməlidir. Uşaqların reklamlarda istifadə olunması və hətda reklamlarda birbaşa uşaqların hədəf kütlə olaraq seçilməsi dünaynın birçox ölkəsində qadağandır. Bu qadaöanın əsas səbəbi isə onların sərbəst qərar verə bilmək iqtidarında olmadıqları və nəyin zərərli, nəyin zərərsiz olduğunu başa düşməmələridir. Onların yerinə qərar verən valideynlərdir. Uşaqlar reklamların təsirində qalaraq valideynlərini onlara hərgün "Kinders" almağa məcbur etməsinlər deyə belə qanun qəbul olunur. Uşaq əməyi ilə məsləyə izah etməyə çalışmağın indi vaxtı deyil. Əlbətdə ki, onun da bğyük müzakirə objekti olması vacibdir. Amma, mən indi bir məsələ müzakirə olunmalıdır; qanunvericiliyi pozanlara qarşı hansı tədbir həyata keçirilir?

2 comments:

Anonymous said...

maraqli paylashim ucun tesekkurler...

Rüstəm Məmmədov said...

Dəyməz...