Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Jan 23, 2008

Qərar Vermə Prosesi

Çörək almaq asandır, şalvar almaq ondan biraz çətin, ev almaq lap çətindir. İstehlakçı satınalma qərar prosesi ilə əlaqədar Power Point material hazırlamışam. Dünen gece axır ki, tamamladığım materialların linkləri aşağıda verilib. Linkdə qarşınıza "download" çıxacaq. Oradan cəmi 30 saniyə içərisində yükləyib baxa bilərsiniz. Faylın adı "blog"dur. Əgər yükləyə bilməsəniz xəbərdarlıq edin, kömək edə bilərəm.

1- Burada 1997-2003
2-Burada 2007

Hörmətlə

9 comments:

Aygün İslamzadə said...

Rustem, super ish gorubsen ve bu dediyin kimi plastik sozlerden deyil. Eladir..
Oz aramizdir, I30 gormemishem hech, amma almaq istedim ee lap:))

Rüstəm Məmmədov said...

Sağol işimə "super" qiymət verdiyinə görə Aygün. Əgər kiminsə işinə azca da olsa yarasa məmnun olaram. Səndən əla qiymət almaq da asan deyil!!!

i30 mənim də xoşuma gəlir. İnşallah alarıq, həm sən, həm mən, həm də istəyən hamı...

Hörmətlə

Anonymous said...

Rüstəm inanırsan sənin hər bir uğuruna necə sevinirəm. Elə bil bu uğur mənimdir.
Təbrik edirəm, təbrikə layiq iş gördüyün üçün.
Uğurlar qardaş..

Rüstəm Məmmədov said...

Çox sağol Makla. Minnətdaram. Məni bu qədər dəstəklədiyiniz üçün hamınıza təşəkkürlər.

Hörmətlə,

mismayilov said...

Rustem, yenilikleri sebirsizlikle gozleyirik! Mukemmeldir.

Rustem, musterinin qerar verme prosesinde, "onun daim haqli olmasi"ni unutmamizin bize qazandiracaqlarinin yaninda itirecekleri de olmaz mi?

Rüstəm Məmmədov said...

Itirecekleri de elbette olar ve olacaq, ancaq o halda olacaq ki, mushterinin haqsiz oldugu durumda ozunun haqliligindan sui istifade edesen.
Mushteri haqsiz olsa da, onun haqsizligini esas getirerek, onu kusdurecek, onu incidecek, onun xoshuna gelmeyecek davranish sergilemek qetiyyen olmaz!!!

Chox sade bir misal verim: Tesevvur edin ki, mushteriye zemanetle mal vermisniz ve mushteri 10 gun sonra qayidib gelib ki, sizin mene verdiyiniz mal xarab olub bunu deyishin. malin xarab olan hissesi eslinde zemanet shertlerine daxildir, ancaq duzgun istifade qaydasi shertile. Siz de mutexessis kimi, baxdiqda emin olursunuz ki, bu duzgun istifade olunmayib ve xarab olub. Bu vaxt muhteri haqsizdir, ancaq qishqir bagir salir. Bu veziyyetde "mushteri haqlidir" deyib pulunu geri vermek lazim deyil, bu veziyyetde ona haqsiz oldugunu kibar shekilde izah etmerk lazimdir. Mutleq amma mutleq kibar bir shekilde izah edilmelidir!!! Mushteri haqsiz ve qishqirirsa, siz haqli olsaniz da sesinizi zerre qeder de sertleshdirmemeli ve bagirmamalisiniz.

Bu numune sirf chilpaq numune olsun deye yazdim, eslinde mesele daha murekkeb olur ve ya ola biler.

Hormetle,

mismayilov said...

Rustem, Satis bacariqlari traininglerinde cox vurgulanir eslinde bu. Ki, musteri her zaman haqli deyil, ve tebii olaraq ola da bilmez. Lakin ona cavab vererken, her zaman "haqlisiniz"la baslamaq, ugurlu satisin yollarindan biridir. "Musteri daim haqlidir" prinsipi de, musterinin sikayetlerini ehemiyyetli sayma yaninda bu cehetden de ehemiyyetlidir. Sen demisken, bu eslinde cox murekkeb bir veziyyetdir. Ancaq, musterinin qerar verme prosesinde yada satis prosesinde musterinin haqsiz, sizin haqli oldugunuzu ispat etmeyin neticesi "haqliligini ispat etmis satici" ve "mehsul almaqdan imtina eden alici" olacaqdir. Buna gore de, bu mesele biraz hessasdir. Xususi ile, musterinin qerar verme prosesinde.
Amma tebii ki, satici musterinin daim haqli olmadigini bilmelidir, buna etirazim yoxdur. Sadece bunu davranisina eks ettirmemelidir:)

Rüstəm Məmmədov said...

Tamamilə razıyam Müzəffər.

Təəssüf ki, bizdə hələ də müştəri haqlı da olsa, haqsız da olsa "haqsızdır". bunun da düzələcəyinə inanıram. "Bu rəqabət ki var, bu çox qəliz məsələdir", düzəldəcək əyriləri də, əksikləri də.

Hörmətlə,

Anonymous said...

Salam. Melumatlarchun teshekkurler. Amma fayylar artiq silinib:
File doesn't exist (deleted by Admin-Panel or wrong ID).

Mumkunse bir de yerleshdirerdiniz