Gucci. Ama orjinali haaa, Kapalı Çarşıdaki değil!!!
Gucci 1906-cı ilde Guccio Gucci terefinden Florensiyada anadan olub. Businessweek-in melumatına göre 200-cı ilde 7 milyard dollar gelir elde edib. Pis deyil!Dünyada en çox satılan İtalyan markasıdır. 1972,ci ilde Amerıcam Motors Corporatıon ile birlikde avtomobil istehsal edib. "Genius Jeans" dünyanın en bahalı cinsi olaraq rekordlar kitabına düşüb, 3134 dolar.
Bugün oxuduğum rusca meqalede maraqlı melumata rast geldim. Esası, kökü budur ki, Gucci bundan sonra sexual marka imicinden el çekecek ve belden aşağıya deyil, belden yuxarıya, hetta başa baxacaq. Markanın yeni creative directoru Frida Giannini "Sexualliq qaldı 90-cı illerde, biz artıq bedene deyil, başa baxırıq" deyib.(Bu yazıda gördüyünüz reklamları yeqin ki bundan sonra göre belmeyeceksiniz, bir terefde saxlayın :)!)
Dünyanın lüks markası Gucci üçün bu menim terefimden teqdirelaiq bir qerardır. Tom Ford, Guci-nin 1994-cü ilden 2004-cü ile kimi creative directoru, Gucci-ni özünüm ehtiraslarının yansıması halına getirib bu meqaleye göre.
"Paris Hilton artıq bizim üzümüz ola bilmez" deyib xanım Frida Giannini. Bir markanı temsil eden üz ve ya buna her hansı bir insan deyek, o markanın yaratmaq istediyi imic haqqında melumat verir. Azerbaycanda her hansı bir marka sexual imic yaratmaq isteyirdise indiye kimi Aygün Kazımovanı reklamlarına devet edirdi. İndi ola bilsin ki, Röyanı da devet edecekler bele imic üçün. Ancaq, balaca bir haşiye ile onu da qeyd etmek isteyirem ki, Aygün Kazımova lazım olan olmayan, inanılmaz derecede mentiqsiz, fikirden yoxsun reklamlarda istifade olunmuşdu. Bunun bir nömreli nümunesi ise Aziz avtomobillerini reklamları idi. Ay balam qoruyucu reklamına çekilen qadını avtomobil reklamında istifade ederler?
Yene qayıdıram Gucci markasının yeni meqsedine. Artıq bundan sonra Gucci yeqin ki, reklamlarında tehrikedici kadrlardan istifade etmeyecek, yeqin ki bundan sonra Gucci "xanım" ve "esalet" imici formalaşdırmağa çalışacaq ki, Frida Gıannini bu barede de danışıb. Gucci yüz faiz emin olabilersiniz ki Scarlett Johanssonu reklamlarında istifade etmeyecek. Bunun da sebebini siz menden yaxşı bilirsiniz.
Göresen niye Tom Fordun ağlına "bizim Aygün" gelmeyib heç?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
AXTAR
Öyrəndiklərimi paylaşa bildiyim heç kim yox idi ətrafımda. Nə divarlara danışa bimirdim, nə divanlara. Sonra birgün yazmağı öyrəndim, qaralamağı daha doğrusu. İlk dəfə yazıb, ürəyimi boşaldanda isə AZƏRBAYCANIN İLK MARKETING BLOGU çıxdı ortaya.
Bütün hüquqları R.Məmmədov-a məxsusdur. 2008
4 comments:
Sanıyorum ki bir moda markasının seksüllikten arındırılması pek de akıl karı değildir.
"Biz kozmetikte ürün değil, güzellik hayalleir satarız" demiş adam. Şimdi Gucci ne diyor yani dünyadaki Gucci müşterisinin güzellikten önce entellektüğelliğe merak sardığını mı? Tutmaz bu şimdiden söyleyeyim. 2003 yılında yapılan bir araştırma:
Soru: 5 kg vermekle IQ'nuzun 5 puan yükselmesi arasından hangisini tercih edersiniz?
Kadınlar: %83 kilo vermeyi, %17 IQ yükseltmeyi; Erkekler: %10 kilo vermeyi, %90 IQ yükseltmeyi tercih edermiş.
Görüldüğü gibi moda işi de kişinin kendini güzellikle özdeşleştirmesi işidir ki talep de güzelleşmektir, daha zeki olmak değil. Gucci yanlış yere yönlenmiş diyorum, başka birşey demiyorum.
Saygılar...
Yorumların her zaman güzel...
Bunun her halde güzellikten tavız verıleceği şekilde düşünülmesi benim hatam. Gerçi makaleden çıkan sonuç bu ama yine de, benim bir ayar yapmam gerekirdi.
Gucci*nin güzellikten taviz vererek entelektüelliğe yöneleceğini sanmam. Yeni creative director istese bile üst yönetim bunu yaptırtmaz!
Sonuçta Gucci-nin ve bunun gibi diğer moda markaların DNA-sında güzellik vardır.
Sadece olarak daha açık ve tahrikedici, hatta kendi diliyle söylersek porno imajdan çekiciliğe yönelme olacaktır galiba.
İddia şu ki, Tom Ford çok fazla sexüellik üzerinde yoğunlaşmış ve bu gereksiz.
Saygılarımla,
O zaman ben kendilerini "GÜzel ve Dahi" isimli yarışmaya sponsor olmaya davet edeyim.
İletelim davetinizi....:)
Post a Comment