2007-ci il dünya markalarının deyerlerini xeyli müddet evvel Interbrand yayınladı. Coca-Cola ve ya Google haqqında ancaq onu deye bilerem ki, Coca-Cola %3 deyer itirib, Google %44 deyer qazanıb.
Marka deyeri haqqında Bülent Akgül geniş yazmışdı. Men bugün bundan teorik olarak behs etmek istemirem. Menim işim avtomobillerle elaqeli olacaq bu yazıda.
Avtomobil dünyasının az qala qorxulu yuxusu olan TOYOTA dünya markaları siyahısında 32.070 milyard ABŞ dolları ile 6-cı yerdedir. Avtomobil markalarının marka deyerine göre siyahısına ise başcılıq edir. 2006-cı ile nisbeten %15 artıb marka deyeri. Toyota !!! Hal hazırda dünyanın en böyük avtomobil istehsalçısı TOYOTA. Geniş model xetdi, yüksek seviyyede sadiq müşterisi, avtomobillerine olan müşteri etibarı, markanın biliniriyi ve.s ile bu qeder yüksek deyere sahibdir. Toyotanın bütün modelleri dözümlülüyü ile seçilir. Corolla "Tekerin istehsal olunduğu günden beri en çox satılan avtomobildir" (Toyota Türkiye). Her il yeni modelleri ile Toyota avtomobil dünyasında fırtına kimi esir. Lexus ile premium sinifde xüsusen de Amerika bazarında Mercedes, BMW, Chryseler, Acura kimi markalara meydan oxuyan Toyota orta sinifde de yıxıb sürümediyi marka qalmadı. Keçen günlerde oxuduğum bir meqale meni çox teeccüblendirdi.(Meqaleni ne qeder axtardımsa da tapa bilmedim ki, siz de buradan oxuyasınız. Üzürlü hesab edin.)Meqaleye göre Lexus avtomobillerinin, söhbet LS460-dan gedirdi, motoru 250 mühendis terefinden 450 defe yoxlamadan keçirilir. Bu o demekdir ki, sizin aldığınız Lexus-un motoru 450 defen yoxlamadan keçirilib. Bu dünyada rekord sayıda yoxlamadır ki, meqalede esasen bundan behsedilirdi. Toyota-nın istehsal sistemi, her zaman yaxşılaşdırma, dözümlülüye diqqet sayesinde etibar qazanan marka, ne qeder özünü "İnsanları en etibarlı bir şekilde istediyi yere aparan, daşıyan avtomobil" kimi teqdim etse de, Azerbaycan kimi bazarlarda prestij ifade edir. Toyota Azerbaycan bunu bilir ve yavaş-yavaş bu faktoru istifade edir. Bir neçe şaiyeye göre Subaru-nu da alıb Toyota. Amma, bunu hele deqiqleşdirmemişem deye yazmıram. Bunu deqiqleşdirende geniş yazacam.
Avtomobil markaları arasında ikinci yüksek marka deyerine sahib olan Mercedes Benz-dir. Mercedesi dünyada bilmirem, amma Azerbaycanda tanımayan olsa olsa 65 yaşından yuxarı nennelerin %30-u olar. Bunlar da kendlerimizde yaşayan nenelerdir. Bir yaşından yuxarı neveler hamısı Mercedesin adını bilir. Tanıyanları da var! Marka deyerinin hesablanmasında marka bilinirliyi, marka imici, marka sedaqeti rol oynadığına göre başa düşmek olar ki, niye Benz ikinci sıradadır. Mercedes 2006-cı ile nisbetde deyerini %8 artırıb.
BMW, reqibinden geri qalır. Amma, lap az! BMW-nin marka deyeri Mercedes-den 2 milyard azdır. Mercedes-in deyer artımı %8, BMW-nin deyer artımı %10 olmuşdur.
1- Toyota 32.1
2- Mercedes Benz 23.6
3- BMW 21.6
4- Honda 18.0
5- Ford 9.0
6- VW 6.5
7- Audi 4.9
8- HYUNDAI 4.5
9- Porsche 4.2
10-Lexus 3.4
11-Nissan 3.1
Qara yazılanlar dünya markaları arasındaki mövqelerdir.
Siyahıda özünüz görürsünüz kim hansı deyere sahibdir. Men maraqlı olanlardan yazıram.
Ford, beşinci sıradadır deyer sıralamasında. Amma, 2007-ci ilde %19 deyer itkisi olub. Bu yüksek reqemdir. Ford-un başı dertdedir. Volvo ve Aston Martini satmaq üzredir. Satacaq ki, biraz eline pul gelsin. O pullarla da, Ford-u qurtarsın. Ford özünü qurtarmaq üçün yeni Mondeo-nu istehsal etdi. "Fordun bugüne qeder istehsal etdiyi en gözel avtomobil" deyilir haqqında. Fordun en böyük problemi müşterilerinin ne istediyini evvelceden texmin ede bilmemesidir, Toyotanın en böyük üstünlüyü ise müşterilerin ne istediyi çox yaxşı bilmesidir. Mehz buna göre de, Toyota Amerikada Amerikanları ezdi!
AUDI...AUDI...AUDI 2007-ci ilde %17 deyer artıraraq böyük yükseliş qeyd eden marka. Audi, illerdir arxalarınca ağzı açıq baxdığı BMW ve Mercedesin boynunun dibini kesib. A4 ve A6 ile yükselişe keçen marka, Q7 ve R8 ile zirveye adını yazdırdı. Artıq, Audi-nin adı Mercedes ve BMWden sonra qorxaq sesle çekilmir. Daha çox dizayn ve teknolojik yenilikler üzerinde özünü hamıya tanıdan yenilikler etdi. Sonra marka imajı ile elaqeli geniş çaplı fealiyyetlere başladı. Evveller, Amerikan bazarında qıraq bölgelerde yaşayan hüquqçulara aid edilen marka, indi merkezin lap merkezinde oturmağa çalışır. Düzdü, hele de BMW, Mercedes ve Lexus, marka imici ve satış reqemlerine göre Audinin önündedir, amma Audinin marka deyerı artışının %17, satış reqemlerindeki artışın ortalama %14 olduğunu düşünsek, bir neçe il sonra sıraların deyişme ehtimalı olduğunu da görerik. Tebii ki, herşey tekce Audi ve Mercedesden asılı deyil.
Yazı deyesen çox uzandı. Mene maraqlı deger diger fakt ise HYUNDAI-ın Nissandan daha yüksek marka deyerine sahib olmasıdır. 1998-ci ildeb beri "reform"larla ilerleyen, hatta hızını alamayıp nerdeyse her sene model yenileyen HYUNDAI-ın Nissan-dan daha üst sıralarda yer tutmasının en büyük sebebi yeqin ki, dünyanın 6-cı böyük avtomobil istehsalçısı olmasıdır. Dünyanın bir çox ölkesinde marka imici çox "aşağılarda" olan HYUNDAI keçen il %9 marka deyeri artımı yaşayıb. Nissanın marka deyeri ise keçen ile nisbetde %1 azalıb.
Ladanın marka deyerini tapa bilmedim!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
AXTAR
Öyrəndiklərimi paylaşa bildiyim heç kim yox idi ətrafımda. Nə divarlara danışa bimirdim, nə divanlara. Sonra birgün yazmağı öyrəndim, qaralamağı daha doğrusu. İlk dəfə yazıb, ürəyimi boşaldanda isə AZƏRBAYCANIN İLK MARKETING BLOGU çıxdı ortaya.
Bütün hüquqları R.Məmmədov-a məxsusdur. 2008
No comments:
Post a Comment