Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Jul 22, 2007

Kiçik şeyler ve Böyük reqabet !!!

Reqabet artıq kiçik şeyler üzerinde yeriyir. Ya da bunların adına "kiçik görünen böyük şeyler" desek daha yaxşı olar.
Kiçik şeyler hemişe diqqetden qaçar, üstünden keçilir, elin tersi ile itelenir, sayılmaz...Ama, o kiçik şeyler sonra böyük şey olaraq çıxır birgün qarşımıza. Özü de o qeder böyük olur ki, altında qalıb ezilirik. Ezildikden sonra ne qeder hay heşir salsaq da xeyri yoxdur. Artıq ezilmiş pomidor kimi, ya atılırıq zibil qabına, ya da tomat oluruq.

Demek olar ki, bütün sektorlarda texnoloji ve fiziki xarakterler birbirine çox yaxındır. İster avtomobil, ister tekstil, ister qida sektorları olsun, bunların hamısında funksiysa, texnoloji imkanlar, xarakterler bir birine artıq çox yaxındır. Toyota Honda qarşısında texnoloji imkanları etibarı ile zeifdir? Deyil. Mercedes doğurdan da konfort etibarı ile Lexus-dan çox üstündür? Xeyir! Ferqler kiçikdir. Coca-Cola-nın dadı Pepsi-nin dadından çox ferqlidir? Deyil, hetta o qeder birbirine benzeyir ki, en iddialı adamlar da doğrunu seçnekde çetinlik çekir. Omo Ariel-den daha yaxşı çıxarır lekeleri? Bunun cavabını belke de qadınlar daha yaxşı biler, ama men subay kişi olaraq deye bilerem ki, "ferq yoxdur".

Bes onda ferq nelerdedir? "Kiçik şeylerde", Marka imicinde, markanın verdiyi mesajlarda, müşteriye satış nöqtelerinde gösterilen münasibetde. Audi Türkiyede Mercedese qarşı bununla dayandı, hetta qabaqladı. Subaru bununla özünü sevilen marka halına getirdi. OMO, "kirlenmek güzeldir" dedi, bununla Arielle mubarize etdi. Coca-Cola ile Pepsi öz aralarında bazarı bölüşdü ve.s. Ancaq, menim esas üsütüne basmaq istediyim, satış yerinde ve ya satış nöqtesindeki "kiçik şeyler"dir. Müşteri qapına, evine gelir ve sen onun gelişine sevinmirsense demeli 1-0 meglub duruma oyun başlamamış düşürsen. Müşteri çox vaxt senin xüsusi meziyyetlerine göre gelmir magazana, belke de yoldan keçende girir, belke de kiminse mesleheti ile gelir, belke de reklamının tesiri ile gelir, ama esas olan odur ki, gelende nece qarşılanır.

Başımdan keçen bir hadiseni yazım. İstanbulda olanda Colin`s mağazalarının bir endirim kampaniyası vaxtı çox sevdiyim dostumla birlikde girdik Şirinevler Colin`s Merkezi mağazasına. Almaq, niyetimiz var idi, ama hökmen Colin`s-den alacağıq deye bir fikrimiz de yox idi. Neyse, girdik mağazaya bir qız bizi qarşıladı. Yanımızda bizim baxdığımız yerlerde gezdi, soruşduğumuz suallara cavab verdi. Heçbir şey beyenmedik. Geri qayıdıb qapıdan çıxanda gözümüz bir köyneye sataşdı. Düz qapının yanında. Evvel bizi qarşılayan qız da, heç almadığımızı görüb yanımızdan ayrılmışdı. Bu vaxt başqa bir satıcı qız yaxınlaşdı bize. Meseleni uzatmadan onu yazım ki, bu qız geldikden sonra biz tekrar mağazanı gezmeye başladıq onunla birlikde. Mağazadan çıxanda heremiz özümüze dörd ferqli şey almışdıq. Buna satıcının qabiliyeti dememek mümkün deyil. Men de çıxanda qıza teşekkür ve tebrik etdim, ama gerek müdürlerini tapıb ona da o satıcı qızın meharetinden danışaydım.

Satış nöqtesinde çox şey deyişir, inanılmaz derecede çox şey. Ele olur ki, bir stekan su verdiyinize göre iyirmi min dollarlıq malınızı alırlar, ele de olur ki, sırf o malını gözleyende "buyur siz burdan eyleşin" demediyinize göre sizden küsür ve başqalarını da sizden küsdürür.

Müşterilere qarşı diqqetli olmaq lazımdır, evveller de dediyim kimi "qaz deyil müşteri". Aldatmaqla bir defe qazanarsan, ama min defe batırarsan. Hamı çörek satır, ama hamı eyni sayda çorek satmır. Bizim binamızın qabağında bir market var. Satışcıları o qeder kobud, bacarıqsız, laqeyddir ki, men çörek almaq üçün elli metr uzaq gedib başqa marketden çörek alıram. Tekce men deyilem, bir çoxları var menim kimi.

Türkiyede axır ki seçim oldu. AKP yene tek iqtidar. Xeyirli olsun! AKP de "kiçik şeyler"le qazandı bu zeferi.

No comments: