Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

May 14, 2007

Müşteri Memnuniyeti nağıldır, NAĞIL!

Bir şirketin missiyasını oxuyursan, az qalır gözlerinden yaş axa. Ya da, sevinirsen, "Bax gör ne qeder müşteriye ehemiyyet veren şirketdir" deyirsen. Sonra, Allahın verdiyi günlerden birinde o şirkete ayağın düşür, bir mal alırsan veya bir xidmetinden istifade edirsen. "Qaldım mat meetdel" bax bele yerde deyirsen.
Ne müşteri memnuniyeti, ne memnun müşteri, ne xidmet....PUL!!!

Demek olar ki, bütün Marketing mütexessislerinin üzerinde möhkem möhkem durduqları bir anlayış var; MÜŞTERİ.
Demek olar ki, bütün şirketlerin missiyasında bir anlayış hakimdir; MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ.
Sehvdirse, düzeldin sehvimi? Müşteri memnuniyeti deyilen anlayış Azerbaycanda sözden bir qarış da, o terefe keçmir. Eger varsa iddia eden şirket ki, "Yox, bizim üçün heqiqeten de müşterileri memnun etmek çox mühimdir ve hetta biz bezi hallarda sırf müşterini pis veziyyetde qoymamaq üçün kardan da vaz keçirik" çıxsın desin. Eger heqiqeten de varsa bu Azerbaycanda, sevincimin heddi hüdudu olmaz.

Yazının axırını nece qurtaracağımı bilmediyime göre nece başladığımı da bilmirem. Ona göre bilmirem ki, yuxarıda dediklerim reallıqdır. Düşünün ki, avtomobil şirketinin yolda qalan müşterisine göstereceyi 24 saat xidmeti yoxdur. 24 saadı qoy bir kenara heç 16 saat da yoxdur. Tesevvür edin ki, bu yayın günü istirahetden qayıdırsınız ve serinde gelmek üçün axşam terefi çıxmısınız yola. Yolda, avtomobil xarab oldu. Bu avtomobilin beyni yoxdu fikirleşsin ki, aileni uşağı yolda qoymaq olmaz. Amma, her hansı bir markanın arxasında duran şirketin ağlı ve beyni olmalıdır ki, bunu fiklirleşsin. Fikirleşmir? Fikirleşir.Bes niye bu xidmeti başlatmır? Çünkü, onun üçün ayrıca bir neçe nefere maaş ödemelidir, elave xerc çekmelidir. Yeni? Yeni, şirketin heç vecine de deyil, gece yolda qalan 2 yaşlı körpe uşaq. İndi deyeceksiniz ki, "sehranın ortasında qalmır ki, çeksin bir yere gecelesin orda". Birincisi sehranın ortasında qalır, ikincisi de niye qalmalıdır axı? Sözüm, bütün avtomobil distribyutorlarınadır. Eşitsinler!!!
Reqabetsizlikden en çox zerer çeken müşteri, en çox qazanan ise şirketlerdir.

Yol neqliyyatından behs edim. Avtobusa minib düşmeli olduğum dayanacaqda düşene qeder bütün eseblerim korlanır. Niye? Çünkü, kobud, exlaqsız ve bezen terbiyesiz sürücüler insanın bütün sinirleri ile oynayırlar. Hamısı beledir? Yox. Elbetde ki, deyil. Aralarında çox medeni, sakit ve insanlarla düzgün reftar edenleri de çoxdur. Bes yaxşı bu özel neqliyyat sisteminin sahibleri bele hallardan xeberdar deyil? Xeberdardır elbette. Amma, onun ne vecine hansısa qoca nenenin rahatlığı, hansısa bir müşterinin haqqı-hüququ. Pul gelsin, PUL!

Azercell, bütün bazarı alıb eline. Bakcell, texniki imkanlarının mehdud olmasına göre Azercelle reqabet apara bilmir. Qiymetleri iki defe endirmesine reğmen, yene de reqabet apara bilmir. NAR Mobile haqqında heç danışmağa da ehtiyac yoxdu. Yene reqabetsizlik ve yene ezilen müşteri. Azercell, qiymetleri qaldırıb qoyub göyün bir qatına. Keçmiş bazar mentiqi; müşteri tüklü qazdır, yol yola bildiyin qeder.

Hazırda Azerbaycanda bir çox şirketde bele bir anlayış hakimdir; reqabet olmadığına göre, müşteriler onsuz da alacaqlar. Eger, bu istehlakçılar onsuz da alacaqlarsa, onda neye lazımdır elave xerc çekib yenilikler elemek. Ne qeder ki, müşteri sen onu elinle itelesen de gelir, sat sata bildiyin qeder. Ne vaxt, müşteri başlayara başqa şeyler de teleb etmeye, onda biz de başlayarıq yavaş-yavaş onların nazı ile oynamağa. Amma, helelik lazım deyil.

Şirket idareçilerinin veya sahiblerinin anlamadığı bir şey var ki, qızı ne qeder çox isteyen olsa bir o qeder almaq çetinleşir, qızın ailesi elli şert qoyur, özü de min dene.

2 comments:

SaideNur said...

Rustem bey tesekkur edirem yaziniz ucun... duyarliginiz ve hesasiyyetiniz ucun...

Amma bu dediklerinizin duzelmesi ucun bir nece faktorun olmasi lazimdir:

1. Bunlar vicdan meselesi. Iman meselesi. Reqabet olmasa daxi, yeni insanlar mecbur olmadan bu insani meselelere ehemiyyet verer... Onun ehtiraslarini mehtutlasdiran bazar sertleri deyil, o qelbindeki iman, haqqaniyyet duygusudur. O ele bir duygudur ki, o duyguyla islamiyyetden once qizlarini diri-diri torpaga gomenler islamiyyetden sonra qarisqani ayaqlamamislar... Bu hessasiyyet icinde olan insan elbette insana lazimi deyeri verecekdir... Qarsiliginda mal satmaq deyil, belke o insandan hec ne gozlemeyecekdir.. bunu reklam melzemesi de etmeyecekdir... Allah rizasi ucun etmeyecekdir.. Bilirsen cennet ucun etse yene batil olur..

2. Pazar iqtisadiyyati ve reqabet... bu ise monopollugun ortadan qaldirilmasi ve tenzimleyici mexanizmlerin qurulması ve isledilmesi ile mumkundur.. Bu ise rusvetin ortadan qalxmasiyla.. rusvet ise yene birinci meseleye dayanmaqdadir..

Bunun ucun calismamiz lazimdir demek ki.. Bu da xidmetle olur... Cetinliklere, eziyyetlere qatlanaraq... yene neticelerini gozlememek sertiyle... yeni cemiyyet duselsin, bazar iqtisadiyyatinin sertleri ucun deyil.... Onun ucun, sadece onun ucun....

Bir de sadece pisleri gormekle deyil.. o cirkinlilerin icinde gozeli gormekle olur bu is... Yoxsa icimiz qaralar...

"gozel goren gozel dusunur, gozel dsunen ise lezzet alir..."

bir de "kul zanni uzerinedir" yeni, "kulum meni nece tanirsa, onunla ele muamile ederim" buyurmus Cenabi-Hakk...

ONA GORE, GOZEL GOREK, GOZEL DUSUNEK, HEYATIMIZDAN LEZZET ALAQ, EN QISA ZAMANDA BU ISLERIN HAMISININ DUZELMESINE INANAQ VE INANARAQ DA CALISAQ. BIZIM VEZIFEMIZ BU, CENABI HAQQIN VEZIVESINE ISE QARISMAYAQ... MUHAQQAQ MEYVELERINI VDERECEKTIR....

Rüstəm Məmmədov said...

Mezahir bey,
Yorum üçün teşekkürler.
Qısa zaman içersinde bunların düzeleceyine inmasam da, ümumiyyetle düzeleceyine inanıram.

Ümumiyyetle bir çox işin kökünde vicdan yatır. Vicdansızlıq işi en çox zora soxan faktordur.
Bir çox hallarda qanunlar yetersiz qalır ve bu boşluqdan pis meqsedlerle istifade edenler yene sizin vicdansız adlandırdığınız insanlardır. Rüşvet meselesinin hell olunmasına geldikde; hüquqi, iqtisadi ve vicdani birlik olmadıqca düzelmesi mümkün deyil mence.

Hörmetle...