Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Mar 12, 2007

Men de MİMLENDİM

MİM'in ne olduğunu Mine'den soruşmuşdum.Sağolsun cavab yazmışdı.
Bu aralara Türkiyede demek olar ki, bütün blogları MİM dalğaları bürüyüb. Hamı birbirini mimleyir. Bugün seher tezden Bülent beyin bloguna baxanda gördüm ki, dalğa meni de vurub.
Bülent bey, blogum Azerbaycan dilinde olduğuna göre bu yazı da istisna olmayacaq.
Evvela, deyer verib blogunuz haqqında şerh yazmağımı istediyiniz üçün teşekkürler. Sizi şexsen teessüf ki, tanımıram. Ama, birgün bu da olar!

Men de sizin kimi ilk defe bir blog haqqında şerh yazacam. İlk tecrübe!

Mene göre blogunuzun menfi yönleri;
1.CAPS LOCK- Sağdakı bütün yazılar böyük herflerle yazılıb. Yazı başlıqları ilk baxışda seçilmir.
Bundan başqa heçbir olumsuz fikrim yoxdur.

Müsbet yönleri;
1. Demek olar ki, tamamen renksiz olması. Ağlımda ağ-qara blog olaraq qalır.
2. Yorumlara en qısa zamanda cavab yazmanız.
3. COMMENTin birbaşa açıq şekilde altda görsenmesi. Yazmaq isteyen, yazını oxuyub bitiren kimi, altda da şerh yazır.
4. Yazılarınızın mümkün olduqca qaranlıq nöqte buraxılmadan yazılmış olması. Her hansı bir mövzu haqqında yazı, incelikleri ile yazılır. Yarımçıq qalmır.
5. Yazılan yorumları BÖYÜK BAŞLIQ altında yayınlamanız. Çox vaxt yazılar yorumlarla mükemmelleşir.

Uzun uzun yaza bilerdim, amma ne gerek var?
ÖĞRENDİKLERİNİZİ BİZİMLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER !

6 comments:

Rüstəm Məmmədov said...

Bugüne ziyaret nasip olmuşsa, hayırlısı bugünmüş belki de...
"Pazar-lama Basiretli İnsanların İlmidir"- siz de bu ilime sahipsiniz...

Ziyaretinizin devamlı olması dileğiyle....

Rüstəm Məmmədov said...

Bu yorumu yazdıktan sonra sizin blogunuzu ziyaret ettim.
Daha önce de ziyaret etmiştim galiba. "Tüm Centilmen Erkeklerin 8 Mart'ını Kutlarım!" yazısını okuduktan sonra karar verdim ki, bundan sonra hep takip etmem gerek.
Yazıya yorum yazacaktım, ama üstünden baya geçmiş. Rakamlara bakınca üzüldüm. Centilmen bir erkek değilim belki de, ama kadınların ince ruhları karşısında hep saygılı olmak istiyorum...Teşekkürler Arzu.

Anonymous said...

Rüstem Bey,

Yorumlarınıza teşekkürler.

Yan menülerin büyük harfle yazılı olması benim de asabımı bozuyor, ancak maalesef düzeltmek mümkün değil.

Saygılar...

Rüstəm Məmmədov said...

Yazılar güzel..Önemli olan da bu..Uzun yazıları bile sonuna kadar kolayca okuyorum...

Anonymous said...

bayım, hürmetler,

siz de 3 tane blog'u mimlerseniz çok şahane olur.
http://www.nahnu.org/2007/03/01/beni-kritize-et-yol-haritasi/ adresinden mim'in yol haritasını takip edebiliriz.

selamlar, saygılar

Rüstəm Məmmədov said...

Üç tane blogu mimlemeği aslında unutmadım. Sadece olarak bu haritanın beni de kapsadığından pek haberim yoktu...Malesef..kusuruma bakmayın.Acemilikten biraz da.