Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Mar 20, 2007

Azerbaycanda Lüks Avtomobiller Haqqında

Azerbaycanda lüks avtomobiller haqqında yazmamışdan evvel eslinde Azerbaycan Avtomobil sektoru haqqında yazsaydım yaxshı olardı. Qalsın gelen sefere.
Evvelce ağağıdakı reqemlere baxaq.



Lexus- 524
Mercedes-345
BMW-327
Audi-68
Range Rover-84
Hummer-30




Bu reqemler 2006 yeni avtomobil satış reqemlerini gösterir. Audiden başlamaq isteyirem. Niye? Evveller "bu insanlar nece olur ki, bu geder bilgisiz hereket edirler" deye düşünürdüm. Sonradan, "Audi yöneticileri niye bu geder başarısızdırlar, niye bu geder passivdirler?" deye düşünmeye başladım. Avtomobil sektorunda en başarısız marka belke de Audidir. Azerbaycanda tebii ki. Haqqı olan yerde olamayan, "yazıq" marka demek olar. 67 satış gerçekleşdiren Audi'nin satışalrının 60 densi Q7nin payına düşür. Ye'ni, Azerbaycanda 2006-cı ilde cemi 8 dene A8, A4, A6, A3.....satılıb. Bunu mentiqi olaraq izah ede bilecek varsa, buyursun. Çox isteyrdim Audi yöneticilerinden biri bu yazını oxuyub mene cavab yazsın.Audi Azerbaycan haqqında çox uzun yaza bilerem, ancaq buna ehtiyac yoxdur.




Mercedes, Azerbaycanda bilinirliği ve satışları ile en yüksek olan markadır. Azerbaycanda olanlar bunu tam basha dushur, ancaq Türkiyeli deyerli oxuyuculara bilgi olsun deye yazmaqda fayda var. Merecedesin satışları az görsense de ölkede en çok qarşılaşılan marka belke de Meceredesdir. Lada'nı çıxsaq. İnsanlar daha çox Almaniya, Amerikadan ve Dubaiden getirilen ikinci el Mercedes alırlar. Sovetler döneminden etibaren çox yüksek marka imajına sahib olan markadır. Azerbaycan istehlakçılarının avtomobil seçim kriteriyalarında gösterişe çox ehemiyyet verdiyini düşündüyümüzde, niye Mercedesin bu qeder çox beyenildiyinin sebebini de anlayarıq. Dövlet organlarının demek olar ki, hamısının istifade etdikleri markadır.



BMW xüsüsen de son vaxtlar Mercedese qarşı en güclü alternativ oldu. 2005 ve 2006-dan başladı eslinde bu. BMWnin 3, 5 ve 7 serilerinin bu yükselişde böyük payı oldu amma, X5-in BMW marka imicinin lüks avtomobil bazarında çox yükselmesine ne geder böyük xidmet etdiyini unutmamaq lazımdır. X5 SUV (Sport Utility Vehicles)olaraq en çox beyenilen modeldir. BMW 7-ci serisini azerbaycan küçelerinde İstanbul'da gördüyünden çox görmek mümkündür. BMWnin niye Mercedese qarşı ağla gelen ilk alternativ olmasının sebebini BMW yöneticilerinin fealiyyetleri ile izah etmek çetindi. Çünkü, barmaq qatlanarq, "BMW bu marketing fealiyyetlerini etdikden sonra bele bir anlayış formalaşdı" demek mümkün deyil. Mene göre bunun sebebi insanların tebii olaraq xarakterlerinden ortaya çıxan, çox yayılan şeylere qarşı çıxmaq hissinden doğdu. Mercedesi, her küçenin başında görmek menim kimi minlerle insanın eseblerini korlayırdı artıq ve Merecedesden başqa çox gözel avtomobillerin var olduğunu da xatırlamanın vaxtı idi. Bele de oldu. Bundan başqa da BMWnin son yenilikleri ile Azerbaycan insanının zövqlerine xitab etmesi de tebii ki, böyük rol oynadı.



Lexus, sessiz sessiz yükselen markadır. Amerikan bazarındaki uğuru Avropada tekrarlanır Lexusun. Keçen il Avropadaki satışları %200 artmışdı. Bu yeqin Azerbaycana da yansıyıb. Modellerinin dizayn etibarı ile Azerbaycan bizim zövqlerimize uygun olması ve adının lüks menasını çox ifade etmesi belke de esas tesir eden stimullardır. Lexus, Rusiyada çox prestijli markadır ki, bunun da Azerbaycan bazarına yansıması da var. Soruşa bilersiniz "eger Rusyadaki Lexus imicinin Azerbaycanda formalaşan imice tesiri varsa, bes niye onda eyni şeyi Audi ve Subaruya da aid etmirsiniz? veya niye bu iki markanın imicleri de yükselmir?". Cavab: Rusiya soyuq ölkedir ve bu ölkede 4WD (Dört çeker) avtomobillerin esas tercih sebeblerinden biri budur. Subaru özü başlı başına bir mövzudur, ancaq Audi üçün "quattro tesiri" demek olar. Lexus satışlarının getdikce daha da artacağına inanıram.



Range Rover 84 satış reallaşdırıb ki, bunun da 58i Range Rover Sporta aitdir. Bu barade başqa şerhe ehtiyac yoxdur. Rover bütün dünyada Roverdir.

Hummer 30 satış reallaşdırıb.

Qeyd: Bu reqemler 2006 resmi reqemlediridir ve markaların bazar payını yansıtmır.

No comments: