Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Feb 28, 2007

"Çox" Mesaj Eslinde "Heç" Mesajdır

A.Selim Tuncer'in blogu Türkiye'de Pazarlama Blogları arasında en çox oxunan ve özünemexsusluğu ile seçilen blogdur. A.Selim Tuncer beyin yazılarını öz qeleminden oxumaq uçun baxın!




Bir menbe terefinden verilmek istenilen fikrin kodlanaraq mesaja (çatdırılmaq istenilen fikrin çox qısa bir söz, şekil, hereket, ve.s ile çatdırılması) çevrilmesi ve bu mesajın münasib kanallar vasitesi ile alıcıya (istehlakçı) çatdırılması, alıcının da kodları açaraq fikri anlaması, başa düşmesi, kommunikasiya prosesini emele getirir. Verilmek istenilen veya gönderilen mesajı qeyri-iradi qebul eden alıcının mesajı anlaması qısa bir an içerisinde baş veren çox qarışıq zehni fealiyyetin neticesidir. Buna göre de, bir hadisede birden çox mesajın verilmesi kommunikasiya prosesinde uğursuzluqla neticelenir.






Eslinde bu marketing mütexessislerinin üzerinde durduqları bir meseledir. Ancaq, teessüf ki, bir çox reklam veren şexslerin “ O qeder pul verirem, heç olmasa üç dört cümle çox deyim” psixologiyası ile hereket etmesi, insanların verilmek istenilen fikri tam gavraya bilmemesi ile neticelenir. Çox şey deyilerek, eslinde heç bir şeyin deyilmediyi bilinmeli ve xerclenen pulların bele veziyyetlerde boşa getdiyi derk edilmelidir.
Bu psixologiya veya yanaşma terzi, reklamçıların her iki terefe de mesaj göndere bilen vasiteler axtarmasına yol açır. Hem alıcıya ne ise deyeceksen, hem de müşterilerini razı salacaqsan. Çetin meseledir!

Reklam veren (reklam yayınladan şexs), axşam televizorun qarşısında elinde bir fincan çay, her addımını ezber bildiyi reklam rolikini hamının özü kimi diqqetle izlediyi zenn edir. Çayını içib qurtaranda da özünün qoyduğu kodları açıb, mesajı fikri derk etdiyi üçün sevinir. Halbuki, eyni axşam hemin reklamı biri gezet oxuyarken gözucu görüb, biri uşağının bezini deyişdirerken başdansovdu baxıb, biri eyneyini temizlediyi vaxt süzüb, bezileri de qızğın söhbet esnasında sadece qulaqlarının ucu ile eşidib.
Bunları bir kenara qoyun, hetta alıcı bu reklama diqqetle baxsa veya qulaq assa da reklam verenin defelerce qulaq asmış olduğu mesaj-lar-ı ilk defe eşitdiyini yaddan çıxartmayın.

Çox mesaj eslinde heç mesajdır. Mesaja ve qebulu pozan etraf mühitdeki “gurultu”ya bir de öz ellerimizle elave etdiyimiz öz “gurultu”larımız, ye’ni çoxlu mesajlarımız ses qatmaqdadır ki, qebul bu parazitlerle lap çetinleşdirir. Teessüf ki, öz ellerimizle!!!

Nümuneni reklamlar haqqında verdiyime baxmayın, demek olar ki bütün kommunikasiya vasitelerine bu deyilenleri aid etmek olar.

7 comments:

Anonymous said...

Rüstem Bey,

Öncelikle sizi, blog yazarlığınızdan ve Azerbaycan'ın pazarlama bilgi birikimini arttırma çalışmalarınızdan dolayı kutlar, sayfanıza hem Türkiye'den hem de Azerbaycan'dan bolca katkı dilerim.

Yazılarınızı okurken, anlamak için başta bir miktar zorlansam da zamanla alıştığım ve keyif aldığım. Sayfanızı sık sık ziyaret edeceğimi ve imkan buldukça yorum kısmından katkı sağlamaya çalışacağımı bildirmek isterim.

Saygılar...

Rüstəm Məmmədov said...

Bülent bey çok teşekkür ederim.
Evet Audi'nin reklamı "örnek reklam"dır. Hatta, şunu söyleyeim: Biz Audi'nin piyasaya girmesi, uyguladığı stratejisi ve konumlandırması ile ilgili konuları Reklam Yönetimi dersimizde bir hayli tartışmıştık. Sonrasında biz piyasaya daha sürülmemiş S8 için reklam stratejisi hazırladık. Ve sonrasında da ben Audi hayranı oldum. Favari otomobilim. Reklamdan etkilenen bir kişi ben.
Blogumu ziyaret etmekle beni çok memnun ettiniz. Ben daha öğrenciyim, sizin gibi büyüklerden öğreneceğim çok şey var.

Rüstəm Məmmədov said...

Bülent bey, ikinci yorumunuz benim kontrol edemediğim bir sebepten (veya yalnışlıktan,neler olduğunu anlayamadım) yayınlanmadı. Çom ama çok özür diliyorum.

Anonymous said...

Ben hakkında böylesine güçlü bir hikaye okumak için etkilendim Blogger: MARKETİNG DEFTERİ AZERBAYCANIN İLK MARKETİNG BLOGU - Post a Comment. Ben bu blog yazısı benim kupon sitesinde bir bağlantı sonrası . Devamını okumak için geri dönecek.

Anonymous said...

However, sometimes unforeseen instances occur that sends an individual's finances right into a tailspin. Towards the end with the War, the actual Provost Marshal Department seemed to be established! Plenty of people who join over the heads having credit cards consider using any means to make your debt predictable? same day loans If the should get is great along with from the give any designed to remedy the entire undesired monetary conundrums at once.

Anonymous said...

If virtually any guru claims otherwise, along with tries to offer you a course on how to make money fast with this, my personal advise would be to run along with run quick. Congress's conclusion to ban loans for your men and women in uniform makes a strong report for the payday loan industry on the whole. No credit check loans payment loans definitely makes the life easier for the salaried class or maybe any obsessive class. instant payday loans The Online application form is just super easy per loans have consistently or maybe you building new house but have bad credit history.

Anonymous said...

Caffeine containing drinks will merely customise the whole
body never maintain ones surplus, in addition to the
for the most part, Fruitfull Boobs lacks any involving water retention, this
is why locate fret company said you might want to conquer sip trunks joe along with utilizing the Bountiful Bust drugs.
Alter coffee maker apart from and therefore allow it to cool,
at that point rinse out coffe beans package. Drinker juiced coffee bean want yet another good
operation until today removal can take place.

Give them now to take pleasure in newer tasty level of caffeine
if you really want with precisely where you'd probably like! D. Express and additionally map insurance coverage features (electronic digital.d., Beverage provider precautions).

Review my web-site: Best Coffee Makers