Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Jan 15, 2007

“JOLİE”NİN DODAQLARI VE “MEMMEDQULU”NUN SERGÜZEŞTLERİ

Bundan evvel Kimin dodaqları daha qeşengdi-Lopezin yoxsa Jolienin? yazısında “Memmedqulu” haqqında yazmışdıq ve indi o yazını qısa olaraq tamamlamağa çalışacağam. Ancaq, yazınının sonunda Jolienin dodaqları ve Lopezin başqa yerleri haqqında meselelere de toxunacam.

Hekayenin meğzi bele idi ki, “Memmedqulu” qadın alt paltarları istehsal edib satır. Sonra da kişi paltarlarına da başlayır. Amma, ne qadın, ne de kişi paltarları satmaq işinde uğurlu olmur. Firma iflasa uğrayır.

“Memmedqulu” nun başa düşmedikleri....

Kişiler niye ondan mal almırdılar? Çünkü, o artıq qadın paltarları satan firma olaraq meşhurlaşmışdı. Qadınlar niye ondan mal almırdılar? Çünki, onun adı kişi adı idi. Biz kişiler gedib EFSANE markalı şalvar alarıq??? Yox! Qadınlar da MEMMEDQULU adlı paltar almazlar!!! Alanların sayısı çox az olar...
Buna heqiqi bir misal verim.Türkiyede KOTON deyilen bir marka var. Malları keyfiyyetlidir ve meşhur markadır. KOTON evveller sattığı mallarla ve mağazalarında sattığı qadın paltarlarıyla qadın markası imicini qazanmışdı ve mehz buna göre de KOTON kişilerin özlerine şalvar almaq istedikleri zaman ağıllarına gelen en sonuncu markalardan biridir.

“Memmedqulu” ağılsızca verilmiş bir qerar idi.
Niye? ;
1- Ad çox uzun idi: Marka adları qısa, yadda qalan, sonralar mehsul xettini genişletmeye ve hetta firma fealiyyetlerini böyütmeye uyğun, firma fealiyyetlerini veya mehsullarını eks ettiren, ferqli olmalıdır. İ can’t Believe İt’s Not Butter! Bir Margarin markasının adıdır. Uzundur, ancaq diqqet çekir, yadda qalir ve birbaşa mehsulu ifade edir. Lexus lüksu ifade eden, çox dile yatan ve diqqet çeken addır. AUDİ qisa, yadda qalan, ve göz oxşayan addır. Bazara ilk giren firmaların adlarının uzunluğu veya qısalığı çox vaxt böyük tesire malik olmur. Çünki, bazrda bir ilkdir ve insanlar tek olduğuna göre onu xatırlayırlar. Ancaq, adın dile uyğunluğu çox ehemiyyetlidir.
2- Meqsede uyğun deyildi: Firma fealiyyete qadın geyimleri istehsalı ile başlamışdı. Kişi adı qadın geyimlerine uyğun ad deyil. Elece de, kişi geyimlerinde qadına aid herhansı bir ad veya işaretin istifade olunması. Yuxarıda EFSANE misalında bunu göstermişdim.
3- Genişlemeye uyğun deyildi: Qadın geyimleri üçün seçilen ad “Gülbadam” da olsa uyğun ad deyildi, çünki firma kişi mehsulları istehsalına qerar verse adına göre çetinliklerle qarşılaşacaqdı.
4- Başqa dillerde ifadesi çetindir: Firmanın böyüyüb ixracata başlayacağını evvelceden düşünmek lazımdır. “Memmedqulu”nun adını İngilis çetin ki tekrarlaya veya xatırlaya bile!

J.Lo-nun orası, Jolienin Burası
Angelina Jolie keçen il (2006-cı ilde) Hollywoodun en sevilen ikinci ulduzu seçildi. Birinci yerde Orlando Bloom, üçüncü yerde ise Jessica Alba var idi. 2006-cı ilde Angelinanı bu qeder sevdiren çekildiyi film deyildi. Xatırlayın-ağlınıza gelir 2006-cı ilde Jolieni bu qeder sevdirecek derecede yadda qalan bir film? Mence gelmir. Gelirse, ehtimal ki, siz Jolie heveskarısınız. Belke de Jolienin dodaqlarının heveskarı. Bes Alba? 2006-da demek olar ki, yatmışdı. Amma yene de üçüncü oldu. Niye? Çünki, Albanın sehnede oynadığı deyil, ağıllarda qalan gözel şekilleri onu üçüncülüye yükseltdi.
“Ağlınıza gelen ilk marka?” deye soruşsam ne cavab vererdiniz? Biri Coca-Cola, biri Mercedes, biri Microsoft, biri Google deyerdi, belke de Angelina Jolie deyenler de olardı. Jolie, Paris, Lopez, Beckham, Britney, Madonna, Pitt hamısı markadır. Onların da özlerine göre ferqlendirici xüsüsiyyetleri, heveskarları var ve mehz bu heveskarlar Angelina Jolieni 2006-da en sevilen 2-ci aktrisa seviyyesine yükseltdi.
Angelina Jolie-Dodagları
J.Lo- Ayaq ve Baldır nahiyesi
Jennifer Aniston- Ayaqları
Scarlet Johansson- Dodagları
Shakira- Göbeyi ile meşhur olan “meşhurlar”dır. Digerlerini özünüz axtarıb tapa bilersiniz!
QEYD: Marka anlayışı ve markalar haqqında daha geniş ve daha elmi faktlarla yazılmış yazını bu bolgdan növbeti heftelerde oxuya bileceksiniz! “Memmedqulu” giriş xarakteri daşıyırdı!

No comments: