Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Jan 15, 2007

“Entelektüel” AUDİ ve “Kıro” Mercedes




Entelektüel: ( İntellectual ) İntelektual
Kıro: Pulu olub intellekti olmayan insan. Medeniyyeti az olan insan.

Keçek metlebe.


Mesele budur ki, AUDİ ilk defe Türkiye bazarına girende deyib ki (Marketing dilinde bir şey demek reklam ve diger fealiyyetlerinde özünün kim olduğunu her hansı bir şekilde ifade etmek menasında işledilir), “Menim müşterim ayağında ağ corab, yaxası açıq, boynunda boyük bir boyunbağı olan kişiler deyil”. Yeqin mesele aydın oldu. Kişinin ağ corab geyinmesi (Sportif corablar xaric- xüsüsen de ABŞda ağ sportif corablar idman ayaqqabıları ile geyinilir) ümumiyyetle yaxşı qebul olunmur. Bizim Türk (geniş menada) kişilerinin tüklü sinelerini geniş açıb bir dene de “sepi” tüklerin üstüne “sermeleri” yene medeneiyyetsizliğin, dünya görüşü olmamanın ifadesidir. Medeniyyetsizlik deyende men “terbiyesiz”liyi nezerde tutmuram. Belke de bunu “görmemişlik” adlandırsaq daha düzgün olar.

AUDİ bunu nece edib?

Reklam beledir : Bir nefer orta yaşlı kişi sinesi açıq, boynunda boyük bir boyunbağı avtomobilin qapısnı açıb oturur ve oturan vaxt corabının ağ olduğu da gösterilir. Bu kişinin üzüne baxan kimi de çox da “medeni” olmadığı bilinir.
Men çox qısa yazdım. Mercedes de inciyib bundan. Menim müşterilerimi niye tenqid edirsen deyib? Dava, qırğın!!!

Hazırda burada yene hemin anlayış davam edir. Mercedes pulu olan herkesin sürdüyü avtomobildir, AUDİ ise intellektual insanların, “kültürlü” insanların avtomobilidir. Bunu ele fikirleşmeyin ki, “kıro” AUDİ almır ve Mercedes sürenlerin de hamısı “kıro”dur. YOX!!! Hetta çox sayıda Türkün bu mesele haqqında xeberleri de yoxdur. Ancaq, intellektual insanların bundan xeberi var!!!
Sadece olaraq AUDİ özünü bu imicle satmaq isteyir. Mercedes demek olar ki, bütün dünyada lüks segment avtomobiller arasında ağla gelen ilk markadır. Ne BMW, ne de AUDİ helelik Mercedese üstün gele bilmeyib. Amerika bazarında Lexus ve BMW Mercedese çox güclü reqib olsa da, Mercedes yene de iqtidar, digerleri müxalifdir.

Amerikada Lexsus afrikan-amerikanlıların, Türkiye bazarında AUDİ intellektualların, bütün dünyada BMW “sürücülerin”, Azerbaycanda Mercedes “kişi”lerin maşını (deyesen son iller BMW de “kişi” maşını “statusu” qazanıb. Tebrikler BMW..Halaldı vallah!!! ) kimi tanınsa da bu tanınmalar riyazi terif kimi deqiq serheddlerle ayrılmış deyil. Tiger Woods Mercedes, İbrahim Tatlıses AUDİ, sen (sen de kişisen) bir AUDİ, sürmekle “rengimizi” “kıroluğumuzu” ve “kişiliyimizi” itirmerik ! Qorxmayın- AUDİ alsanız da kişisiniz !!!
Esas olan odur ki, özünü bir yere qoy “Men buyam” de. Özüne aid bir “terifi” bir “yeri” olmayan marka mehve mehkumdur, çünkü hamıya satmaqla heçkime satmamaq arasında ferq yoxdur !!! Hamını müşteri olaraq görüb hamıya mal satmaq isteyen markayala “herşeyden başı çıxan mütexessis” eyni şeydir !!! Firma rehberine Finans mütexessisi lazım olanda Finanscı axtarır, hem finansdan, hem Marketingden, hem Mikro İqtisadiyyatdan “başı çıxan” adam deyil !!!

8 comments:

Anonymous said...

selamlar rüstem bey,
ben Türkiye'den buldum sayfanızı, Prof. Dr. Ismail Kaya'nın ögrencisiyim. Hocamın sayfasına bıraktığınız yorumdan buldum sayfanızı. Sizin sayfanızın da gercekten cok iyi oldugunu belirtmek istedim. Bir Türk olarak normal olarak başta biraz anlamakta zorlansam da kısa sürede çözdüm. Sık Kullanılanlar listesine ekledim sayfanızı. Yazılarınızın devamını bekler başarılar dilerim.

Rüstəm Məmmədov said...

Selamlar,
Ben de İsmail hocanın öğrencisiyim.
Blogum için söylediğiniz güzel sözlerden dolayı teşekkür edrim.
Keşke,kendi blogunuzla yorum yazmış olsaydınız.!
Yorumlarınızla katılmanız beni sevindirdi!

Anonymous said...

Rüstem Bey,

Ne güzel anlatmışsınız. Ben de bir yazımda bu konuya değinmiş, olayı reklam bağlamında değerlendirmiştim. Sizin marka merkezli yazınıza, bir reklam eleştirisi olarak katkı sağlar umuduyla buraya taşımak isterim:

Sanırım 3 – 4 sene önceydi. Audı gayet enteresan bir reklam yapmıştı. Görsel olarak hatırlatmak gerekirse; ön planda bir arabanın vites kolunu görüyoruz. Bir adam topuzu tutmuş, araba kullanıyor. Adamın sağ el serçe parmağında kocaman taşlı altın bir yüzük var. Slogan: “Audı’de bu aksesuarları asla bulamazsınız.”Mükemmel denebilecek bir reklam: Audı bu reklamında her şeyden önce prestijli otomobil segmenti için rakibini belirliyor: Mercedes. Sonra Mercedes müşterisini ve bu sayede Mercedes’i konumlandırıyor. Bu reklamda Mercedes müşterisi için alenen şu profil çiziliyor: gömleğin yakası en az 3 düğme açık, kalın bir kolye, kalın bileklik ya da künye, büyük taşlı devasa bir yüzük, bıyıklı, kösele ayakkabısının topuklarına basan bir kişi. Rakibini konumlandırırken kendi müşterisini ve bu bağlamda kendi prestijini de tanımlıyor: bu tip bir insan Audı almaz.

Görsel ve işitsel anlatım oldukça basit, mesaj oldukça net ve marka konumlandırmasını kesinlikle desteklerken, prestij sahasından Mercedes’i dışlıyor. Ve tüm bunları yaklaşık 5 saniyede, tek kare görüntüde ve tek bir cümleyle yapıyor. Kafama takılan tek soru şu; benim mesleğim pazarlama, haliyle oturup reklamları böyle eleştirel seyrediyorum ve dediğini anlamaya çalışıyorum. Ortalama, yani reklamı seyretmeyen, o sırada yalnızca ekrana bakan bir kişi için de bu mesaj yeterince berrak mıydı?

Yine de mükemmel…

Saygılar…

TOD said...

Audi sürənlərin hamısı intelektual insanlardır- bu cümlənin heç mənası yoxdur desəm yanılmaram. Mən elə insanlar tanıyıram ki onlar sürdüyü maşının motorunun həcminin neçə litr olmasını belə bilmir amma Audi sürür! Səncə o intelektual insandır? Mercedesin "kəntoş"lar tərəfindən çox alınmasının səbəbi isə onun bütün qalan markalar arasında daha çox tanınmış olmasıdır! Əgər Audinin də elə bir tarixi olsaydı və Mercedes kimi tanınmış olsaydı onu da kırolar çox alacaqdı! By: Tod from STG

Rüstəm Məmmədov said...

TOD səhv etmirəmsə mən "Audi sürənlərin hamısı intelektual insanlardır" cümləsi işlətməmişəm. Axtardım ki, bəlkə doğurdan işlətmişəm yenə tapa bilmədim. İşlətsəydim məntiqsizvə mənasız olardı. Mənim əşlətdiyim cümlə "Mercedes pulu olan herkesin sürdüyü avtomobildir, AUDİ ise intellektual insanların, “kültürlü” insanların avtomobilidir. Bunu ele fikirleşmeyin ki, “kıro” AUDİ almır ve Mercedes sürenlerin de hamısı “kıro”dur. YOX!!! Hetta çox sayıda Türkün bu mesele haqqında xeberleri de yoxdur. Ancaq, intellektual insanların bundan xeberi var!!!" bu şəkildədir.

O ki qaldı verisinə; Audi-nin intellektual insanlar üçün maşın olması məsələsi təkcə onun Mercedes qədər uzun tarixinin olmasindan asılı deyil. Axırıncı "Kim kimə vsdur" adlı yazımda ümumiyyətlə premium klassdakı rəqabəti yazmışam. Orada bu barədə daha geniş məlumat var. Ancaq, Audi bunu sistemli edir. İstəyirisinizsə araşdırın Audinin bütün dünyadakı kampaniyalarını, strategiyalarını. CEO səviyyəsində bunu aşıqdan ifadə edərək bilinşaltına yerləşdirməyə şaliıirlar. əlbəttə ki, kültürsüz insanlar da Audi alır, bunun qarşısını almaq mümkün düyil ki, adamın xoşuna gəlir gedir alır. Ancaq, kültürlü insanların əksəriryyəti (Azərbayca xaric, bizdə Audi-ni tanıyan azdır) əgər premium klasdan maşın alacaqsa, mütləq Audi əsas variant kimi çıxır qabağa. Ola bilər qiyməti, servis şərtləri, dizaynı və.s kimi cəhətlərə görə o başqa marka seçir, amma Audi yenə də ilk variantlardan biridir. Mercedes isə əlina pul düşən adamın ağlına ilk gələn markadır. Mercedesin şanlı tarixi və inanılmaz yüksək marka imajı deyil təkcə, onu hamı üçün maşın edən, Mercedesin positioningində də problem var. Bu çox dərin mövzudur, istəsəniz axırıncı yazıda müzakirə edə bilərik. Əla müzakirə gedir sinlə. Çox sağolun.Bircə bu STG-ni xatırlaya bilsəm əla oclaq, TOD da tanışdır, ama hələ də çıxarda bilmirəm ki, kim ola bilərsiniz:)

Hörmətlə,

TOD said...

Salam
Komentimə yazdığınız maraqlı cavaba görə təşəkkürlər!
STG-nin açılışı XİQ-in açılışı ilə eynidir prosto ingilis dilinə tərcümədə STG kimi yazılır. Nurikin dediyinə görə siz də XİQ-in tələbəsi olmusunuz, ona görə Tod from STG yazıram :)
Bir də ki siz məni tanımırsınız ola bilsin nikim (Tod) sizə hardansa tanış gəlir. Mənim əsl adım Elnur Allahverdiyev-dir. Tanışlığımıza şadam :)

Rüstəm Məmmədov said...

TOD-u ele NUREK-in blogundan taniyirmisham. Chox shad oldum elnur. Sherhleriniz chox maraqli idi, intellektual idi heqieten..AUDI yarashar size:)

Anonymous said...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...