Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Sep 11, 2010

İnnovasiya Dünyanı Dəyişəcək

Son dövrlərdə “innovasiya” sözü hər halda ən çox istifadə olunan biznes sözlərindən biridir. Hətta bu yaxınlarda “reklamlarda istifadə edilməməli olan sözlər” siyahısına “innovasiya”nın da əlavə edildiyini gördüm.

Apple iPod, iPhone və iPad ilə fantastik uğur qazandıqdan sonra bu söz lap da , İranlıların sözü olmasın “betərləşdi”. Dünən internetdə yüngülvari araşdırdım, son iki il ərzində İnnovasiya ilə əlaqəli olan kitab sayısı və böyük biznes mətbuatlarında çıxan məqalə sayısı az qala yüz minlərlədir. Çünki, bütün insanlar innovasiyaların dünyanı qurtaracağını fikirləşir, şirkətlər də fikirləşir ki, innovasiya onları qurtaracaq, beləliklə innovasiya hamını qurtarmış olur.

İnsanların bu sözü sevməsi və innovasiyanın bir marka və ya məhsul haqqında fikirləri ən çox dəyişmə, ona ən çox dəyər qatma imkanının olması şirkətləri məcbur edir ki, həm innovasiyalar etsinlər, həm də etməsələr də buna bənzər nə olsa adını “innovasiya” qoyub kommunikasiyalarında istifadə etsinlər.

Nissanın bu reklamlarının hamısında innovativ nələrsə görmək mümkün deyil, Leaf-dən başqa nəsə innovativ bir şey yoxdur əslində. Leaf özü isə üzərində ən böyük mübahisələrin getdiyi layihəfərdən biridir, çünki ən başda eco-friendly olması özü böyük bir mübahisə predmetidir. Amma, gördüyünüz kimi Nissan, Innovation for All kimi mesaj verərək özünün kimliyini yaratmaq istəyir (“yeniləmək” yox ha, “yaratmaq”, çünki Nissan da şəxsiyyətsiz markalar arasındadır).

Avtomobil sektorunda demək olar ki, bunu istifadə etməyən yoxdur. Çünki, görünən odur ki, avtomobil istehsalçıları üçün dünyada yeni bir mərhələ başlayır, kim burda qabağa düşsə, kim özünün kimliyini tanımlasa, kim bugünə kimi bilinən “dünayanı zəhərləyən sektor” imicindən sıyrılmağı tez bacarsa o bir addım qabaqda olacaq. 80-ci illərin axırında necə ki, Toyota Prius ilə böyük bir kimlik qazandı, özü üçün ən 25 illik gələcək təmin etdi, indi də hamı onun davasındadır. Hələlik Nissan açıq ara liderdir və bunu hələlik çox gözəl istifadə edir.

Görək axırı necə olacaq.

No comments: