Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Jan 10, 2007

Öğrendim Ki.....

Bu yazını bir neçe hefte evvel oxumuşdum. Çox xoşuma geldi ve olduğu kimi de yayınlamağa qerar verdim. Mence sizin de xoşunuza gelen bir neçe mena ola biler !!!

Öğrendim ki....
Yıllar sonra;

Öğrendim ki...
Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız, gerisini karşı tarafa bırakırsınız.

Öğrendim ki...Güveni getirmek yıllar alıyor, yıkmak bir dakika.

Öğrendim ki...
Hayatında nelere sahip olduğun değil, kimlerle olduğun önemli.

Öğrendim ki... Sevimlilik yaparak onbeş dakika kazanmak mümkün, ama sonrası için bir şeyler bilmek lazım.

Öğrendim ki... Kendini en iylerle değil, kendi en iyinle kıyaslamak sonuç getirir.

Öğrendim ki... İnsanların başına ne geldiği değil, o durumda ne yaptıkları önemli.

Öğrendim ki... Ne kadar dilimlersen dilimle her işin iki yüzü var.

Öğrendim ki... Olmak istediğim insan olabilmem çok vakit alıyor.

Öğrendim ki... Karşılık vermek düşünmemekten çok daha basit.

Öğrendim ki... Sen tepkilerini kontrol etmezsen, tepkilerin hayatını kontrol eder.

Öğrendim ki... Affetmeyi öğrenmek deneyerek oluyor.

Öğrendim ki... Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz de, bazıları karşılık vermiyor.


Öğrendim ki... Para ucuz bir başarı

Öğrendim ki...
Düştüğün anda seni tekmeleyeceğini düşündüklerinden bazıları kaldırmak için elini uzatır.

Öğrendim ki... İki insan aynı şeylere bakıp tamamen farklı şeyler görebilir.

Öğrendim ki... Her şartta kendisiyle dürüst kalanlar daha uzun yol yürüyor.

Öğrendim ki...
Hiç tanımadığın insanlar iki saat içinde hayatını değiştirebilir.

Öğrendim ki... Duvarda asılı diplomalara insanı insan yapmaya yetmez.

Öğrendim ki... Gerçek arkadaşların arasına mesafe girmez, gerçek aşkların da.

Öğrendim ki... Aile hep insanın yanında olamıyor. Akrabanız olmayan insanlardan ilgi, sevgi ve güven öğrenebiliyorsunuz. Aile biyolojik değil.

Öğrendim ki... Ne kadar yakın olurlarsa olsunlar en iyi arkadaşlar da ara sıra üzebilirler. Onları affetmek lazım !

Öğrendim ki... Sen herkesi sevemezsin. Herkes de seni sevemez.
Sen herkesi anlayamazsın. Herkes de seni anlayamaz.

Öğrendim ki... İçinde sevgi ve hoşgörü yoksa, çok yakınları uzaklaştırırsın.

Öğrendim ki... Sen ne kadar iyi niyetli olursan ol, mutlaka senin yaptıklarına siyah gözlükle bakanlar vardır.

Ve Öğrendim ki... Öğrenmeyenlerle öğreneneler bir birini zor anlarlar.

3 comments:

Unknown said...

ela sozlerdi.ders aldim bezi cumlelerden

Rüstəm Məmmədov said...

Yazan sağolsun...
Sözler mene aid deyil...

Hörmetle...

Unknown said...

Evis kredit kredit sirk?t siz? baslamaq lazimdir h?r hansi m?bl?g borc haziriq
Sizin s?xsi is. biz d? ?g?r, 3% faiz d?r?c?si il? kredit verm?k biz d? ev satmaq bil?r ayliq öd?nis evi almaq ist?yir?m
S?n. bel? Xahis k?nd t?s?rrüfati k?nd t?s?rrüfati kredit üçün müraci?t. Siz kredit lazimdir ?g?r
, Evisloanfirm@gmail.com çox s?b?bl?ri niy? ola bil?r: bizim e-poçt ?laq?
gözl?nilm?z avtomobil v? ya ev t?mir - Siz b?zi ?lav? pul ?ld? etm?k lazimdir
Sizin toy v? ya xüsusi bayram üçün öd?nilm?si. Lakin, bunun üçün lazim n?
Yuxaridaki 100.000 ABS dollari $ 5000 ABS dollari arasinda borc zaman.

Sirk?tin ixtisaslasma.
1) 3% faiz d?r?c?si kredit verir.
2) Biz d? sizin h?r hansi bir siz seçdiyiniz bir ev ala bil?r
yer.