Eurax
Marketing Dəftəri Azərbaycan Dilində Yazılan İlk Marketinq Bloqudur!

Jul 15, 2010

Yapon Maşınları xarab da olsa “bomba” olurlar

Bir neçə gün əvvəl əmim oğlu Toyota RAV4-ünü satdı və Mazda CX 9 almağa qərar verdi. Mənimlə də məsləhətləşdi. Maşının sürüş keyfi və performans baxımından əla olduğunu, funksionallıq baxımından pis olmadığını, offroad performansı baxımından da yaxşı olduğunu dedim. Amma, onu da dedim ki, az qala 95% Mazda CX 9 modellərində “aporniy disk” problemi var. “Bahoo” dedi, amma “əşi eybi yox, qarantiyadadır daa, dəyişərlər” dedi və getdi aldı.

Dünən yenə görüşmüşük və öyrənmişəm ki, yolda getdiyi yenə “elektron beyin” sıradan çıxıb, hətta sükan da işləməyib. Bu Toyota-nın “unintended acceleration” problemində də çox daha ciddi problemdir (onu da qeyd edim ki, dünən axşamtərəfi mediada yer alan məlumatlar təsdiqlənsə hər halda Amerika bazarında, Toyota çox ciddi zərbə alacaq). Buna baxmayaraq emioğlu dedi ki, “texnikadır da, olur belə şeylər”. Öz-özümə fikirləşdim ki, görəsən bu problem Hyundai-da çıxsaydı, əmioğlu yenə o sözləri deyərdi? Əminəm ki, YOX! Çünki, Hyundai markasının “perceived quality” problemi var və onu gözüqıyıq Yapon yox, gözünün qıyığı biraz fərqli olan Korealı istehsal edir. Halbuki, mən dörd ildir burdayam belə problemləri Hyundai-da eşitməmişəm, görməmişəm. Bizim maşınlarda olan ən böyük problem “jostkiy” süspansiya sistemidir. Buna da problem demək üçün gərək ya maşından anlamayasan, ya da insafdan əsər-əlamət olmasın. İnsaf!

Hyundai Motor Company çox düzgün yoldadır, çünki bütün marketing fəaliyyətləri sırf bu istiqamətdəki problemi həll etməyə yönəldilib. Əminəm ki, həll olunacaq. Həm modellər çox ciddi dəyişir, həm də marketingin digər P-ləri bu istiqamətə yönəldilib. VW Group 2018 qlobal strategiyasında ən əsas rəqib olaraq Hyundai Motor Company-ni göstərib. Əminəm ki, HMC-də VW Group-u əsas rəqib kimi görür. Çünki, hazırda bu iki şirkət parlayan ulduzlardır.

No comments: